„Nu ne-a luat mult timp să ne dăm seama că reprizele de somn erau neproductive”, a declarat Nabeel Mushtaq, directorul operațional și cofondator al companiei, citat de BBC.
Deși managementul a introdus o limită de timp de 15 minute pentru odihna angajaților, cei mai mulți dormeau peste pauza alocată. Buimaci după trezire, angajații pierdeau ulterior timp suplimentar cu pregătirea cafelei, spălatul pe față și revenirea la capacitatea normală de lucru.
„Întregul proces a ajuns să dureze între 30 de minute și o oră și jumătate”, a mai declarat Mushtaq.
La șase luni de la demararea proiectului, productivitatea angajaților a scăzut considerabil. Deși anterior își îndeplinea cu succes indicatorii de performanță, echipa a ajuns să atingă doar 55% din obiectivul săptămânal, cu 30% mai puțin decât în perioada anterioară, iar compania a renunțat la experiment.
CITEȘTE ÎN CONTINUARE PE BUSINESSMAGAZIN.RO